קייטרינג לשבת בראשון לציון

כל המטעמים האהובים על השולחן! קייטרינג אוכל מוכן לשבת במשלוח בעיר ראשון לציון.
חסכו את הטרחה לשבת והזמינו אוכל מוכן לסוף השבוע.

מומחים באוכל במשלוח עד הבית בראשון לציון

בתפריט שלנו תמצאו מענה לכל מנה, סלט, פתיח שמתאים לשולחן השבת. מגוון של מאכלים עדתיים, עשרות סלטים טריים, ממולאים מכל הסוגים, פשטידות, פסטות ולזניות, צלי ורולדות בשר, קציצות מכל הסוגים (דגים / עוף/ בשר), תבשילים חגיגיים, מנות צמחוניות, טבעוניות, תבשילים חריפים או מתוקים, מוקפצים, מבושלים, אפויים או מטוגנים. הכל תמצאו אצלנו תוצרת בית, בהכנה ביתית, טרי וטעים.  הקייטרינג שלנו מציע כאמור, תפריט גדול ומגוון מכל המטבחים עם כל המאכלים האהובים ובמשלוח לעיר ראשון לציון. מזמינים אוכל מתוך התפריט במשקל או לפי יחידות והאוכל מגיע ארוז בקפידה. רק לחמם ולהניח על שולחן השבת.

 

הזמנות אוכל קטנות וגדולות לשבת

ניתן להזמין אוכל מוכן לשבת למספר סועדים קטן ועד הזמנות מאד גדולות של מעל 100 איש. תפריט הקייטרינג לשבת מציע מגוון מנות במשקל או ביחידות וניתן להזמין כמות קטנה או כמות גדולה לסוף השבוע. כאשר מדובר בכמות גדולה מאד, מומלץ להזמין בתחילת או באמצע השבוע על מנת שנוכל להתכונן ולהכין את ההזמנה עבורכם בזמן. אנו פועלים בכל אזור ראשון לציון והמשלוחים מגיעים עד פתח הבית.

 

קייטרינג אוכל מוכן לשבת בעיר ראשון לציון

הקייטרינג שלנו כאמור מגיע במשלוח לכל חלקי העיר ראשון לציון בשכונות: רמב"ם, קרית ראשון, קריית כרמים, רמז, אברמוביץ', הראשונים, נאות שקמה, נאות אשלים, כצנלסון, נווה ים, נווה אליהו, נווה חוף, נחלת יהודה, קרית גנים, שער הים, קדמת ראשון, רביבים, השומר, נוה הדרים, קרית חתני פרס נובל, מישור הנוף, נעורים, כלניות, נווה הלל, נווה דקלים, שיכוני המזרח, מב"ת מערב, בנות חיל, מב"ת צפון, וביישובים והמושבים הסמוכים לראשל"צ.

 

אוכל שמתאים לכל הקהלים

תפריט הקייטרינג שלנו לשבת קולע לכל טעם וגיל. אם יש לכם אורחים טבעונים וצמחונים יש לנו עשרות מנות שיתאימו להם כמו ממולאים צמחוני, עלי גפן ממולאים, כרוביות מטוגנות, סלט קינואה, טורטייה במילוי ירקות, מגוון פשטידות ירקות, פסטות ברטבים ועוד. התפריט שלנו חובק עולם ומציע מאכלים עדתיים אהובים על שולחן השבת כמו פריקסה, קציצות פרסה, קציצות ערוק, לחמג'ון טורקי, חמין אשכנזי, חמין עיראקי (טבית), ג'חנון לשבת, חריימה ועוד. גם ילדים ימצאו מנות אהובות בתפריט כמו סלט ביצים, חומוס, שניצלונים בציפוי שומשום וללא ציפוי, כנפיים ברוטב מתקתק, קציצות עוף, פרגית, עוף בתנור, פתיתים, אורז לבן, פסטה ברוטב, לזניה, פשטידות ועוד. הזמינו היום וחסכו את הטרחה בשבת

 

מחיר קייטרינג אוכל מוכן לשבת

האוכל שלנו מוצע במחירים שווים לכל כיס. מחירי המנות תלויים בכמות האוכל המוזמן ומתומחרים על פי משקל או על פי יחידה. כך למשל מנות כמו שניצלים, עלי גפן ממולאים, מוסקה, שוקי עוף, קציצות וכדומה מתומחרים על פי יחידה ואילו מנות כמו סלטים, מרקים, פסטות, קציצות דגים ברוטב וכדומה מתומחרים על פי משקל. המחירים שלנו מתחילים החל מ-4 ₪ ליחידה ו-החל מ-15 ₪ במשקל. אנחנו מזמינים אתכם לעיין בתפריט המלא

 

מתי להזמין קייטרינג לשבת?

רצוי להזמין את האוכל לסוף השבוע עד אמצע השבוע, אך גם הזמנות שמתבצעות בחמישי ושישי מתקבלות בברכה. אם מדובר בהזמנה גדולה מומלץ להזמין בתחילת עד אמצע השבוע על מנת שנדע להתכונן בעוד מועד. בכל הזמנה ציינו מה ברצונכם להזמין, כמות סועדים וכתובת מדויקת.

טעימה מהתפריט

מעקודה

מאפה טוניסאי עם תפוח אדמה ביצים וחזה עוף

החל מ-70 ש"ח לקוטר 24

אנטיפסטי

פלפלים/חציל/קישוא/בצל

40 ש"ח לליטר

מוסקה חצילים

פרוסות חצילים צלויות ממולאות עם בשר בקר ברוטב עגבניות ופלפל צ'ילי

10 ש"ח ליחידה

סלמון אפוי בתנור ברוטב חרדל

סלמון אפוי בתנור ברוטב חרדל, עשבי תיבול ושום קונפי.

החל מ-35 ש"ח ליחידה

כבדי עוף בבצלי שאלוט

כבדי עוף עם פטריות טריות ובצלי שאלוט

החל מ-30 ש"ח

סופריטו עוף

כרעי עוף בנוסח סופריטו עם בצל מקורמל ותפוחי אדמה

החל  מ-40 ש"ח

דג מרוקאי חריף

דג מרוקאי בתיבול עם גרגירים חומוס בנוסח חריף.

החל מ-35 ש"ח

 

 

קציצות בשר, במיה ברוטב עגבניות

קציצות בשר בקר עסיסיות עם בצל פטרוזיליה כוסברה תבלינים, עם במיה ברוטב עגבניות

החל מ-60 ש"ח לליטר

כבש צלוי בתנור

כבש צלוי בתנור בליווי ירקות אפויים וליטר אורז לבן

200 ש"ח

 

 

פשטידה מרוקאית

פשטידה מרוקאית מרכיבים תפוחי אדמה, גזר, ביצים, ירק ותבלינים.

50 ש"ח לקוטר 18 ס"מ

הורידו מכם את הטרחה. הזמינו אוכל מוכן לשבת במשלוח

כתבו לנו

דברו איתנו